Saturday 15 June 2013

Sette opp egen privat VPN og bruke fra utlandet

Sette opp egen privat VPN og bruke fra utlandet


Sette opp egen privat VPN og bruke fra utlandet
Hei
Jeg nsker spille poker fra nett, men dette er dessverre blokkert i USA (bortsett fra noen sm aktrer) hvor jeg holder til. Har i lang tid spilt med VPN fra forskjellige tilbydere uten problemer, men nsker sette opp min private VPN for ikke bli tatt for ha samme IP som mange andre som trolig gjr det samme.
Derfor tenker jeg bruke en laptop hjemme i Norge til st p hele dgnet (evt. bruke et eller annet program til skru p PCen) og koble meg til den nr jeg vil spille.
Er det noen som har erfaring med dette? Har en del sprsml for finne ut om denne planen egentlig er noe god.
1) Kanskje et dumt sprsml, men trenger laptopen som str i Norge vre noe god for dette formlet? Regner ikke med det da den vel bare skal "formidle" IP-en p et eller annet vis.
2) Hvordan vil pliteligheten og hastigheten vre sammenlignet med det profesjonelle aktrer p markedet kan tilby? Det er alts snakk om en tilkobling fra USA til Norge, med internettlinjer p henholdsvis 20 mbit og 3 mbit.
3) Noe annet jeg br vite fr jeg prver ut dette?


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



Get vpn with pptp/l2tp/openvpn

0 Comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home